voortgang kantsjaal

Ik heb mijn schatjes er van kunnen overtuigen dat er een verschil is tussen speelgoed en breiwol. En ook nog dat als ik die leuke dingen met een draad ertussen in mijn handen heb, het niet de bedoeling is die uit mijn vingers te klauwen.
Oftewel, ik heb weer een stukje kunnen breien!

Niet de meest fantastische foto, maar het geeft een idee.
Ik ben nu net aan de tweede bol begonnen (van de drie), dus heb voorlopig nog genoeg te doen (en daarna liggen er voor nog 2 sjaals bollen op me te wachten hihi )


Edit 23.00
Add to to-do-list: kat leren dat een breiwerk geen lekker dekentje is.


Maar ach... hier kan je toch niet boos op worden?

1 reacties:

LieveSet zei

Ziet er weer strak uit moppie ; ) Ik ben vanmorgen aan de derde bol begonnen. Doelstelling op 't nippertje gehaald ! Nog even en ik mag aan een nieuwe shawl beginnen ...